7. 9. 2013.

Uvrnuti piknik štapići

U orginalnom receptu su italijanski štapići, a kod mene su piknik iz jednostavnog razloga, kao što naslov kaže, bili su uvod jednom roštilju na jednom pikniku.
Uz malo truda i razne premaze biće dobar zalogaj na raznim okupljanjima.
Imam malu primedbu u odnosu na orginalan recept, sledeći put neću testo preklapati drugim testom, jednostavno ću testo premazati željenim premazom i iseckati štapiće. 



Potrebno je za štapiće:

1 sveži kvasac
100 ml mleka
1 kašičica šećera
250g margarina
700 g brašna
100 g krem sira
1 jaje
1 kašičica soli

Za premaz možete koristiti namaze koje najviše volite: pesto od peršuna, namaz od maslina, slaninu iseckanu na trake... Ja sam štapiće premazala pelatom koji sam izblendirala i prokuvala sa gustinom, dobila sam gust premaz, gušći od kečapa, a na drugo testo sam stavila rendani kačkavalj.


U toplo mleko stavite kvasac sa kašičicom šećera, promešajte i ostavite da kvasac nadođe.
U brašno dodajte nadošli kvasac, omekšali margarin, so, krem sir, jaje. Dobro zamesite testo.
Dobra stvar je da testo ne mora da narasta.
Ja sam dobijenu količinu testa podelila na 4 dela. Svaki deo testa rastanjite na veličinu 35x20 cm. Testo premažite i secite trakice širine 1 cm. Svaku trakicu uvrnite nekoliko puta. Poređajte ih na pleh od šporeta, premažite ih umućenim jajetom i pospite susamom ili semenkama lana.
Pecite ih na 180 stepeni 20-30 minuta.


SAVET:
S obzirom da testo ne narasta kada ga zamesite, ono poludi dok pravite štapiće, još ako to radite na 40 stepeni kao ja, onda možete zamisliti kako to izgleda. Još ako pokušate da duplirate testo - prosto nemoguće.
Zato sledeći put radim samo sa jednim testom, bez dupliranja i sa dosta sosa za premazivanje.


Moj premaz od paradajza pelata:
Manju konzervu pelata izblendirati, staviti u šerpicu, dodati 2 kašike gustina i 1 kašiku bosiljka. Prokuvati i dalje kuvati 15 minuta. Ostaviti da se ohladi, biće mnogo gušće kad se ohladi. 

1 коментар: