23. 12. 2012.

Pikantne banane

Neobične i veoma ukusne banane. Još neobičnije sa ovim bananama što su u kombinaciji sa ljutom paprikom. Nećete se pokajati ako ih probate. 

Potrebno je:


2 banane
1 mala zelena papričica
10 g putera
60 g šećera
30 ml ruma
150 ml kokosovog mleka

sladoled po ukusu (ja sam koristila sladoled od vanile)

Isecite banane na duguljaste kolutove. U šerpu (ja sam koristila zepter, zbog flambiranja, jer nisam bila sigurna kako će tiganji sa teflonom da reaguju na plamen. Inače, ovo mi je prvi put da flambiram) sipajte šećer i ubacite papričicu. Pustite da se šećer karamelizuje. U karamel dodajte puter, promešajte da se istopi.  Dodajte iseckane banane, promešajte. Dodajte rum i flambirajte banane (ja sam to uradila pomoću šibice). Kad nestane plamen, dodajte kokosovo mleko, i mešajte još 3 minuta. 
Servirajte sa nekoliko kugli sladoleda. Uživajte. 

Ovo je moja ulaznica za igru "ajme koliko nas je" gde je domaćica Tanja s bloga Tanjas Cooking Corner


Ove banane su dodate odozgo, da se vidi o čemu se radi, jer su ostale u karamelu. 

Нема коментара:

Постави коментар