4. 12. 2012.

Pašteta od ribe

Ja nisam ljubitelj a ni neki poznavalac ribe, ali ovu paštetu sam probala skoro i veoma mi se dopala. Trenutno je Božićni  post i reših da je isprobam.
Vrstu ribe izaberite sami, kao i količinu. Ja sam krenula sa najmanjom merom. Ribu koju sam koristila je oslić, riba koju najčešće koristimo još od vremena kada su deca bila mala, laka je za čišćenje od kostiju.

Potrebno je:

200 g oslića
1 šargarepa
1 peršun
60 g pečenog kikirikija
40 g proprženog susama
1 nakisela jabuka
so, biber
majonez (posni)

Propržite susam u suvom tiganju. Sameljite kikiriki.
Oslić skuvajte sa šargarepom i peršunom. Skuvanu ribu procedite, ostavite da se ohladi. Očistite je od kostiju i stavite u činiju. Dodajte susam i kikiriki. Posolite, pobiberite.
Očisite jabuku, izrendajte je na krupnije. Dodajte jabuku. Sve izmešajte. Dodajte majoneza tek toliko da se sve poveže.

Probajte nešto drugačije.
Pogledajte kako sam ih ja servirala.









1 коментар: